Login
فهرست دروس پاسخ به سوالات OCW معرفي پيشنهادات
  MIT » فاز 2: مجموعه دروس منتخب » مهندس بهروز عندلیبی‌زاده
صفحه اصلی  


812/15 ـ مدیریت بازاریابی ـ پاييز 2002

Marketing Management, Fall 2006, MAS.666, 15.812




نمودار 4pهای بازاریابی
(با تشکر از پروفسور شان فردریک)

استاد مدرس MIT:
پروفسور شان فردریک

استاد مترجم فارسی:
مهندس بهروز عندلیبی‌زاده

جلسات:
1 جلسه / هفته
1/5 ساعت / جلسه

مقطع:
کارشناسی ارشد

بازخورد:
نظرات و پيشنهادات خود را در ارتباط با OCW يا درس حاضر ارسال نماييد.


نکات برجسته این دوره
در این دوره یادداشت درس‌ها، جزئیاتی از تقویم درسی و فهرستی از خواندنی‌ها برای این سطح از  فارغ‌التحصیلان دوره بازاریابی تدارک دیده شده است.

این دوره روی کسب یک فهم استوار از p٤ (محصول – قیمت – ترویج ومکان عرضه و تجزیه وتحلیل توسعه – مهارت‌های تحقیق و راهبرد) متمرکز شده است.

توصیف دوره درسی
این دوره مقدمه‌ای برای بازاریابی است. یک مطالعه یا تمرینی از شرایط کالا یا خدماتی که در آن رضایت مشتری است. برای روشن ساختن و بحث پیرامون مفهوم بازاریابی، مطالعه عناوین مجلات علمی؛ فصلی از رساله بازار یابی؛ بریده جراید و روزنامه؛ و  انتخاب ادبیات عمومی. ما همچنین می‌خواهیم از مطالعه موردی برای روشن شدن اصول بازاریابی و اجرا کردن مفهوم بازاریابی برای دنیای واقعی استفاده نمائیم. این مطالعه موردی از درگیرشدن و تنوع عمومی محصولات؛ شامل گل‌ها، نرم‌افزار کامپیوتر؛ ابزار و وسائل برق؛ ساعت‌ها؛ و حتی ارتباط عدسی‌ها برای جوجه‌ها (به راستی).

مهندس بهروز عندلیبی‌زاده  
 
  Massachusetts Institute of Technology © 2005 MIT    حفظ اطلاعات شخصي    نكات حقوقي